مراحل سفارش طراحی2019-09-19T09:42:57+00:00

مراحل سفارش طراحی

این بخش رو بصورت تیتروار خدمتتون توضیح میدیم :

مرحله اول :

مشاهده سایت و مطالعه بخش “حتما بخوانید”

مرحله دوم :

قبل از هر اقدامی، برگه ای بردارید و در آن اطلاعات فنی محصولاتتان را یادداشت نمایید. اطلاعاتی مانند نوع محصول، وزن محصول، آیا در بسته بندی میبایست یک محصول باشد و یا چندین محصول کنار هم قرار میگیرند، ارزش مالی محصول چقدر است و در کجا به فروش خواهد رسید. این اطلاعات به ما کمک میکند تا دقیقا متوجه شویم که نیاز شما چیست.

مرحله سوم :

اگر قبلا از بسته بندی ای استفاده میکردید و حالا تصمیم به تغییرش دارید لطفا تصویری از آن برای ما در واتس اپ ارسال نمایید و یا اگر طرحی را جایی دیدید که برایتان جذاب است و علاقه دارید بسته بندی شما در آن سبک کار شود عکسش را به همان واتس اپ مجموعه ارسال نمایید تا ما بیشتر با سلیقه شما آشنا شویم.

مرحله چهارم :

حالا میتوانیم در یک تماس تلفنی بیشتر درباره سفارش و نیاز شما صحبت و در صورت لزوم در یک جلسه حضوری تمام موارد را بررسی کنیم.

مرحله پنجم :

بعد از بررسی های کامل و ارجاع آن به تیم طراحی، پیش قراردادی با مضمون “موارد طراحی و شرح توضیحات مالی” تنظیم خواهد شد که برای شما ارسال می گردد. بعد از تایید قرارداد از سوی مشتری، در یک جلسه حضوری قرارداد نهایی ثبت گردیده و پروژه به مرحله اجرا خواهد رسید.

مرحله ششم :

جهت شروع طراحی بسته بندی به چند مورد احتیاج است که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

نمونه فیزیکی محصول یا محصولات / متن های مورد نیاز بصورت تایپ شده / لوگو بصورت لایه باز یا با فرمت PDF / علائم مورد نیاز مانند ایزو ها و استانداردها / عکس های مورد نیاز با کیفیت بسیار بالا  

مرحله هفتم :

تیم طراحی پیکسل پک بعد از دریافت اطلاعات ذکر شده، ایده های خود را در قالب ماکت به مشتری ارائه خواهد داد و بعد از تایید نهایی مشتری، پروژه به اتمام خواهد رسید و با تاییدیه ی بخش حسابداری، ماکت اصلی به همراه فایل های چاپی به مشتری ارائه میگردد.