سومین نمایشگاه دوسالانه طراحان بسته بندی ایران

 بیانیه هیات داوران تتراپک

از فرصت ایجاد شده جهت همکاری با مجموعه حرفه ای و پرتلاش “بسته ها” و مشارکت در سومین نمایشگاه دوسالانه طراحان بسته بندی ایران بسیار خوشحالیم.

مشخصا هدف از برگزاری این رویداد توسعه و ارتقا این صنعت در ایران بوده که با توجه به سطح کیفی و کمی این نمایشگاه و استقبال چشمگیر طراحان و بازدیدکنندگان، دستیابی به این هدف امکانپذیر شده است.

شرکت تتراپک

شرکت تتراپک ایران بعنوان عضوی از هیات داوران نیز در این نمایشگاه حضور داشت و طرح های ارائه شده را از سه منظر طراحی، مارکتینگ و محیط زیست ارزیابی نمود.

در بحث طراحی

معیارهایی همچون نوآوری و خلاقیت، بیان صحیح محصول، داشتن پتانسیل تولید انبوه و پتانسیل طراحی محصولات خانواده و … .

در بحث مارکتینگ

معیارهایی همچون آگاهی و درک علاقه مندی مصرف کننده، انتقال صحیح و کامل اطلاعات محصول، جذابیت بصری بسته بندی، کاربردی بودن و راحتی استفاده از بسته بندی و … .

و در بحث محیط زیست

معیارهایی همچون استفاده کمتر از پلاستیک، قابلیت بازیافت بسته بندی، نوع متریال به کار رفته و رویکرد آینده نگرانه طراح نسبت به اثرات بسته بندی بر محیط زیست و … ملاک ارزیابی و امتیازدهی قرار گرفتند.

امیدواریم در رویدادهای آینده نیز این فرصت همکاری ایجاد شده و شاهد حضور هرچه پر رنگ تر طراحان خلاق، پویا و با انگیزه باشیم تا گامی دیگر در جهت بهبود و پیشرفت این صنعت در ایران برداشته شود.

حضور استودیو پیکسل پک در سومین نمایشگاه دو سالانه طراحان بسته بندی ایران

بهترین دیزاین بسته‌ بندی با رویکرد نوآوری و نگاه تازه | ۱۷ اثر از ۱۲ شرکت‌ کننده

محمدمهدی آذرخیل، نیما آذرگشت، استودیو پیکسل‌پک، استودیو سوژه ، استودیو وند، مجید پوراحمدی، محمدجواد(آریا) رضاییان، بهاره شفیق، حسام شهیدی، آتوسا صمغ‌آبادی، طه فکوری، مجتمع چاپ هودیس پارس

منبع : دوسالانه طراحان بسته بندی ایران

2020-01-20T10:21:41-01:00